"אם לא אני לעצמי, אז מי בשבילי? אם לא עכשיו, אז מתי? אם רק לעצמי, אז למה?"

הסיפור של אנה

אנה גרבר לסין, עובדת סוציאלית קלינית M.A, פסיכותרפיסטית, מנחת קבוצות, מדריכה, מאמנת מנטלית של ספורטאים אולימפיים, חברה באיגוד לפסיכואנליטית. מייסדת  מרכז Compass ללימוד החלומות למטפלים רגשיים , מנחה עם אורלי מירקין פודקאסט על נשיות ״קשובות לחיים״

מי אני

מעל לכל, אני אוהבת אנשים ואת העשייה שלי.
המוטו שלי הוא: ”אם תעשה את מה שאתה אוהב לא תרגיש שאתה עובד יום אחד בחייך”.
נולדתי  באוקראינה ולמרות שהייתי במגמות פיזיקה, מתמטיקה וכימיה היה לי ברור שאני רוצה לעבוד עם אנשים ולא עם מספרים.
עליתי לישראל בעליה הגדולה של שנות התשעים הישר לפתח תקווה שהפכה לבית שלי עד היום. זכיתי להתחתן עם החבר הכי טוב שלי מגיל 14, ויש לנו שני ילדים.

ניסיון מקצועי

אני מקיימת טיפולי פסיכותרפיה נרחבים כבר שלושים שנה בקליניקה פרטית. היום אני בשלבי סיום הדוקטורט שלי בפרשנות ואנליזה באוניברסיטת בר אילן, אחרי שסיימתי גם תואר בחינוך מיוחד.
במהלך השנים הרצתי בבית הספר לעבודה סוציאלית של אוניברסיטת בר אילן, טיפלתי בחולים בבית החולים לבריאות הנפש גהה, וניהלתי מרכז קידום בריאות מינית ותכנון משפחה בראשון לציון.
במקביל אני מנהלת עמוד אינסטגרם עם 16.4 אלף עוקבים, עוסקת בהדרכת אנשי טיפול ופיתוח כלים עבורם, אימון מנטלי של ספורטאים אולימפיים, וייעוץ לפרויקטים טלוויזיוניים וקולנועיים.
אחרי שנים של עבודה במגזר הפרטי והציבורי, פתחתי את מרכז המצפן עם סדנאות שמתקיימות באון ליין ובאוף ליין בנושאים שונים כמו חלומות, אינטואיציה, פיתוח חשיבה יצירתית, מצוינות, מנהיגות והעצמה אישית, שבהם אני מביאה את כל הידע והניסיון שצברתי לאורך השנים.