אודות המרכז

Compass הוא מרכז לסדנאות, קורסים ומפגשים, המעניקים כלים מעשיים להתפתחות אישית באמצעות אינטואיציה, פירוש חלומות והבנת מנגנון התת מודע

מי אנחנו

מרכז פרי יזמתן של אנה גרבר לסין וקירה משינסקי, מתעתד לפעול כמרכז להעצמה אישית ומקצועית, המשלב פיתוח כלים טיפוליים לכל אדם ולאנשי מקצוע והעברת קורסים וסדנאות פרונטליות במרכז ואונליין. המרכז, אשר ישתרע על פני שטח של כ-110 מ"ר במגדל "GLOBAL TOWERS" בפתח תקווה, יכלול אולם הרצאות והדרכות חדיש ומצויד. מרכז ההדרכות ינוהל ויתופעל על ידי אנה גרבר לסין, מומחית בעלת ניסיון רב שנים בתחום העבודה הסוציאלית, פסיכותרפיה, הנחיית קבוצות ואימון מנטלי. לצידה, קירה משינסקי  אמונה על התפעול השוטף של המרכז, לרבות ניהול אדמיניסטרטיבי, ניהול כספים, וממשק מול לקוחות וספקים.

קהל יעד

המרכז מיועד ללקוחות בני 25 ומעלה, המעוניינים להתפתח בחייהם האישיים או במסגרת הקריירה האישית שלהם. במקביל, המרכז פונה גם לאנשי מקצוע המחפשים מקור נוסף להעשרת הידע והכלים להעצמה אישית ומקצועית.

היזמות

אנה גרבר – נשואה +2, ילידת 1972, בעלת הכשרה עתירת שנים כעובדת סוציאלית קלינית, פסיכותרפיסטית, מנחת קבוצות, מדריכה, ומאמנת מנטלית. אנה חברה באיגוד לפסיכותרפיה פסיכואנליטית. מזה כעשור, היא מפעילה קליניקה פרטית לפסיכותרפיה ובמקביל מרכז להדרכות בנושאים שונים כגון: מנהיגות, העצמה אישית, חלומות ופיתוח אינטואיציה מקצועית. בימים אלה, היא מסיימת את הדוקטורט שלה בחקר חלומות ואינטואיציה באוניברסיטת בר אילן.

קירה משינסקי – ילידת 1972, בעלת ניסיון רב בתחום ניהול בתי ספר אונליין. קירה מחזיקה בתואר שני בהנדסת בניין מאוניברסיטת רוסטוב, ובעלת ידע וניסיון בניהול כללי של מיזמים, כולל ממשק מול לקוחות, ספקים, נותני שירות, הטמעת מערכות מידע, ניהול כספים ועוד.

החזון

החזון שלנו הוא להפיץ את החשיבות של הקשבה לחלומות, הקשבה לקול הפנימי דרך חלומות ואינטואיציה. לתת מענה מקצועי ומקיף לתכנים שמגיעים מתת מודע, לחבר בין רוח למדע, ולפתוח ערוצים של חקר חלומות ברמה מקצועית ומדעית.
החזון שלנו להפוך לאקדמיה בינלאומית המובילה בתחום פירוש החלומות וחקר החלומות.

למה אנחנו?

פענוח חלומות

כל לילה אנחנו חולמים חלומות, ואין לנו מושג על המשמעות שלהם. אצלנו תקבלו את הכלים לפענח את החלומות.

הספר של אנה

ספר מקצועי וקל להבנה על פירוש חלומות.

איך להנות מהחיים

במועדון לנשים, אנחנו עורכות הרצאות, סדנאות ואירועים, בהם אנו לומדות להבין מה זה אישה, ומדברות על יחסים במשפחה ועל זוגיות.

מדריכה של מדריכים

אנה משמשת כסופרווייזרית לפסיכותרפיסטים, מה שמקנה לה הרבה נסיון, ידע, קשרים ומקום של כבוד והערכה בתחום.

סדנאות ברחבי העולם

צוות קומפס מעביר סדנאות בארצות אירופה, רוסיה, אוקרינה, דובאי, מצרים, ועוד.

תחומי התמחות רבים

פסיכותרפיסטית ברשימת מאמנת מנטלית - .Forbes לספורטאים אלופים בעולם ובאולימפיאדה. - ניסיון של למעלה מ 2- עשורים בתחנה לבריאות הנפש, בבית חולים, מרכז עירוני לילדים בסיכון, ועוד. -אנה יצרה סדרות דוקומנטריות על מיתולוגיה ואגדות. -מדריכה - יועצת בתוכניות טלוויזיה וסרטי קולנוע ברוסיה.

דור רביעי לתהליך

יונג > נוימן > דבורה קוצינסקי > אנה גרבר לסין.

אוירה קסומה

המרכז שלנו מעוצב בצורה מושכת ומזמינה, ומעניקה לכולם את המוטיבציה לשתף פעולה.

נסיון רב שנים

נסיון רב שנים

שביעות רצון

חוות הדעת של הלקוחות שלנו נותנת לנו את האנרגיות להתמיד, לצמוח ולשאוף למצוינות.

לקוחות מספרים

דפנה מ.
קרא עוד
״המטרה שלי הייתה לבדוק את המוכנות שלי לשינוי קריירה ולבחור בשינוי מתוך ביטחון העצמי ולקבל את הכוחות לעשות זאת. לאחר הסדנה שעשיתי אני מרגישה מאוהבת ברעיון שלי והגעתי להחלטה לצאת לדרך מתוך הבנה שבשבילי זה כמו לעלות על גשר, לעמוד עליו, לקחת איתי את הדברים הטובים שלי, להשאיר דברים שכבר לא נחוצים לי היום ולהסתכל קדימה.״
אריאלה פ.
קרא עוד
״ממליצה בחום לכל מי שמחפש לשפר איכות חיים וכלים לתקשורת בין אישית 🪷אנה היא מקצוענית אמיתית ובן אדם מיוחד עם עיניים אוהבות ולב פתוח. חייבת לציין את השרות שקירה נותנת ותמיד זמינה ונעימה💕 כל מפגש שלנו זו מתנה שאני מעניקה לעצמי 🦋״
רונית א.
קרא עוד
"תודה! מאוד אהבתי את הקורס. ואף שבהתחלה היו ספקות, עכשיו אני רוצה להגיע יותר. אני מרוצה מהפורמט, מהחומר שמשתף עם הקבוצה! אני ממליצה בחום על הקורס הזה לכל מי שנמצא במסלול הידע העצמי ורעב לידע חדש! קורס זה עוסק לא רק בשינוי המציאות, אלא גם בחברות והרמוניה עם אלה שמקיפים אותנו בחיי היומיום. קורס מצוין, הוא פתח לי לא רק את האלגוריתם להגשמת חלום, אלא גם פתח את מהות הקשיים והמכשולים העומדים בדרך להשגת המטרה. אני חושבת שהקורס שינה את חיי. עדיין לוקח זמן לשים הכל במקומו ולהבין, אבל הקרח נשבר! הכל נראה אפשרי וכל כך הרבה יותר מרחיב ממה שנראה קודם. העולם פרץ את הגבולות וזה נהדר שזה קרה. תודה לכן אנה וקירה, אתן עושות דבר מאוד מאוד טוב והכרחי!!!🌸"
נאווה ס.
קרא עוד
"החלטתי ללכת לבראנץ' של אנה מתוך מחשבה שזה מפגשים נחמדים, שיחות קלות וחברה נעימה. ההפתעה שלי לא ידעה גבול כשאנה התחילה לדבר על אינטליגנציה רגשית. מה זה? מעולם לא שמעתי על דבר כזה... ועכשיו אני וכל מי שהיה איתי בפגישה הזאת סקרנית להבין את זה! כל פגישה עם אנה פותחת משהו חדש בהבנת העולם ואת עצמך, ואת לא מפסיקה לשמוח שיש לך כל כך מזל שיש אדם כזה בחייך שעוזר לך לראות את העולם בעיניים פקוחות לרווחה!"